Πρόβλημα με συμπλέκτη???? :(

Εδώ μπορούμε να γράφουμε για τεχνολογίες και τεχνικά θέματα των αυτοκινήτων μας. μοτέρ λάστιχα/ζάντες, λάδια, ασφάλεια, ανάρτηση, κατανάλωση, ρύπους, μετατροπές / βελτιώσεις πλαίσιο, φώτα, φρένα, αξεσουάρ, service manuals κτλ
christosfazer
T2
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 18 Μαρ 2018, 14:16

Πρόβλημα με συμπλέκτη???? :(

Δημοσίευσηαπό christosfazer » 03 Ιαν 2019, 01:08

Παιδιά καλησπέρα σας και καλή χρονιά να έχουμε με υγεία χαρά και ευτυχία...
Ελπίζω να μην μου μπήκε στραβα το 2019...
Πριν μια εβδομάδα και ξεκινώντας να φύγω για τις διακοπές μου άνοιξα το καπό να τσεκαρω νερά σε ψυγείο και τζάμια και τότε είδα ότι είχε πέσει αισθητά η ποσότητα των υγρών φρένων στο δοχείο...Ήταν περίπου στο μιν οπότε αγόρασα dot 4 υγρά και συμπλήρωσα...
Σήμερα και ενω είχα διανύσει συνολικά περίπου στα 1000χλμ αυτές τις μέρες στο γυρισμό,ερχόμουν σταθερά με 6η και 160-180 km/h...
Στο τελευταίο λοιπόν διόδιο κατάλαβα ότι πατώντας συμπλέκτη στην αρχή το πεντάλ ήταν πιο μαλακο απ' ότι το είχα συμηθισει!Το σημείο αποσυμπλεξης ήταν το ίδιο και δεν είχε αλλάξει κάτι!Απλα η αντίσταση στα πρώτα 2-3 εκατοστά ήταν πιο μαλακή...
Με αγχωσε πολύ και έκοψα ταχύτητα κάνοντας συνεχώς αλλαγές 4-5-6 μέχρι 120 χλμ και το θέμα έστρωσε!
Απόψε λοιπόν έχω διαβάσει σε ξένα φόρουμ καθώς και Φορντ. Φόρουμ ότι είναι σύνηθες φαινόμενο και ευθύνεται το slave cylinder του συμπλέκτη γιατί παίζει να χάνει κάποιο o-ring εσωτερικά....
Έχει ρε παιδιά αντιμετωπίσει κάποιος από εσάς κάτι παρόμοιο?
Παίζει να οφείλετε εκεί το ότι είχε χάσει υγρά το αμάξι?
Τα τακάκια μάλλον θέλουν αλλαγή γιατί δεν τα λες και καινούρια με 12000χλμ
Παίζει να είχε μαζέψει αέρα και το έκανε αυτό?

Υ.Γ: Είχα κάνει άλλη μια ερώτηση σχετικά με kn φίλτρο κ ευχαριστώ αυτούς που απάντησαν.Με συγχωρείτε που δεν απάντησα αλλά με την δουλειά βαράνε τα πόδια στο κεφάλι

Όποιος ξέρει ρε παιδες ας απαντήσει γιατί μου την βαρεσε που μου έκανε τρελές ο συμπλέκτης

Το αμάξι είναι 1.6 D2 KINETIC 87700KM
Volvo V40 D2 MY14 remaped to 145 hp :applause

Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3421
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη???? :(

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 03 Ιαν 2019, 10:09

Όταν πέφτουν τα υγρά των φρένων συνήθως οφείλεται σε τακάκια φαγωμένα και όχι σε συμπλέκτη. Κακώς συμπλήρωσες υγρά, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να συμπληρώνουμε υγρά φρένων, έτσι με το μάτι...
Ξεκίνα με έλεγχο στα τακάκια και μετά συνεχίζεις. Αν θέλουν αλλαγή, να αλλάξεις οπωσδήποτε και υγρά φρένων, καθώς με το συμπλήρωμα που έβαλες θα γίνει μαντάρα η φάση.
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά! Αναμένουμε νέα σου.
V60 T3 1,6
Μόνο VOLVO!!!

christosfazer
T2
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 18 Μαρ 2018, 14:16

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη???? :(

Δημοσίευσηαπό christosfazer » 03 Ιαν 2019, 12:23

Καλημέρα....
Το έχω σκοπό να σου πω την αλήθεια να τα αλλάξω τώρα τα τακάκια!!!
Σχετικά με του συμπλέκτη τα παλαβά έχεις κάτι να μου πεις?
Αυτό είναι που με καίει :/
Volvo V40 D2 MY14 remaped to 145 hp :applause

GTV40CC
T2
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 09 Νοέμ 2018, 20:53

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη???? :(

Δημοσίευσηαπό GTV40CC » 03 Ιαν 2019, 15:46

Πιθανότατα κάπου έχεις διαρροή. Το είχα πάθει σε golf. Ένιωθα ενιοτε κάποια κενα στη διαδρομή του πεντάλ και τελικά άλλαξα τη μία απ τις 2 αντλίες, είχε διαρροή.
V40 Cross Country D2 Powershift Momentum

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 2055
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη???? :(

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 03 Ιαν 2019, 20:00

Εκανες ωραια περιγραφη του προβληματος, αλλα δεν μας ειπες αν ξανα ειδες την σταθμη τον υγρον.
Αν επεσε ξανα μαλλον εχεις προβλημα με την αντλια του συμπλεκτη.
12000χλμ δεν ειναι πολλα για τακακια εκτος και αν εισαι συνεχεια πανω στα φρενα.
Οπως και να εχει πηγαινε για ελεγχο σε συνεργειο και πες του ολα αυτα.
Ισως μια εξαερωση να λυση το προβλημα και η σταθμη να ειναι απο τα τακακια.
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

christosfazer
T2
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 18 Μαρ 2018, 14:16

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη???? :(

Δημοσίευσηαπό christosfazer » 03 Ιαν 2019, 20:01

Πόσο σου πήγε το μαλλί???
Έχω διαβάσει όπως έγραψα και παραπάνω ότι είναι σύνηθες το φαινόμενο.
Θα δω τι μπορώ να κανω... :/

Οτιδήποτε άλλο ευπρόσδεκτο
Volvo V40 D2 MY14 remaped to 145 hp :applause

christosfazer
T2
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 18 Μαρ 2018, 14:16

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη???? :(

Δημοσίευσηαπό christosfazer » 03 Ιαν 2019, 20:02

Θάνο κοίταξα έχεις δίκιο και η στάθμη ήταν εκεί που την άφησα συμπληρώνοντας κακώς βέβαια υγρά φρένων.
Μακάρι να είχε πάρει αέρα τι να πω...
Volvo V40 D2 MY14 remaped to 145 hp :applause

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 2055
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη???? :(

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 03 Ιαν 2019, 23:00

OK, αφου δεν επεσε η σταθμη πηγαινε σε συνεργειο να το ελεγξουν.
Υπαρχει πιθανοτητα να επεσε πολυ η σταθμοι και να πηρε αερα το κυκλωμα του συμπλεκτη.
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

christosfazer
T2
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 18 Μαρ 2018, 14:16

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη???? :(

Δημοσίευσηαπό christosfazer » 04 Ιαν 2019, 00:16

Δεν ξέρω αν υπάρχει αντίστοιχο τοπικ στο φόρουμ αλλά μήπως έχεις να προτείνεις κανα καλά τακακι να του βάλω?
Volvo V40 D2 MY14 remaped to 145 hp :applause

Άβαταρ μέλους
Thanosgr
T5
Δημοσιεύσεις: 2055
Εγγραφή: 18 Ιούλ 2010, 21:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Επικοινωνία:

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη???? :(

Δημοσίευσηαπό Thanosgr » 04 Ιαν 2019, 19:00

christosfazer έγραψε:Δεν ξέρω αν υπάρχει αντίστοιχο τοπικ στο φόρουμ αλλά μήπως έχεις να προτείνεις κανα καλά τακακι να του βάλω?

Για φρενα δες εδω viewtopic.php?f=23&t=120&start=180
XC60 D5 AWD MANUAL 230hp 53kgm/ροπή MY2010
VOLVO! Oλα τα αλλα ειναι πρασινα δαμασκηνα και ψιλες ελιες

christosfazer
T2
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 18 Μαρ 2018, 14:16

Re: Πρόβλημα με συμπλέκτη???? :(

Δημοσίευσηαπό christosfazer » 18 Φεβ 2019, 23:39

Μετά από αλλαγή σε τακάκια (brembo) εμπρός πίσω και αλλαγή στα υγρά όλου του κυκλώματος (dot 4 280 βαθμών κελσίου) και όχι dot 4+ το πρόβλημα με το συμπλέκτη εξαφάνιστηκε!
Η εξαέρωση έγινε με αντλία και όχι τον πατροπαράδοτο τρόπο με το πεταλ
Volvo V40 D2 MY14 remaped to 145 hp :applause


Επιστροφή σε “Τεχνικά θέματα”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 23 επισκέπτες