Αξιοπιστια volvo s40

Εδώ μπορούμε να γράφουμε για τεχνολογίες και τεχνικά θέματα των αυτοκινήτων μας. μοτέρ λάστιχα/ζάντες, λάδια, ασφάλεια, ανάρτηση, κατανάλωση, ρύπους, μετατροπές / βελτιώσεις πλαίσιο, φώτα, φρένα, αξεσουάρ, service manuals κτλ
alexandros
T2
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2010, 07:14
Τοποθεσία: Ρεθυμνο

Αξιοπιστια volvo s40

Δημοσίευσηαπό alexandros » 18 Νοέμ 2010, 22:53

Τωρα καποια τεχνικα θεματακια
1. καποιοι λενε οτι τα s40 εχουν πολλα προβληματα με τριγμους στην καμπινα και αλλη οτι τα μετα facelift μοντελα η πιοτιτατους
εγινε πολυ καλητερη και δεν εχουν κανενα προβλημα
2. η 2 αντιπροσωπιες που εχουμε στην κρητη λενε σχετηκα με το μοτερ οτι το 1.6 μετα το ο8 ειναι ολα μεταβλητου χρονισμου ισχειη η οχι
3. και τωρα κατη για μια μετετροπη που σκευτομαι ειναι να το κανω 2.0 αλλα η μια αντιπροσοποια λεει οτι για να γηνει αυτο πρεπει να ξυλοθει ολο το αμαξι δηλ(ταπετσαριες,ταμπλο,καθισματα και αλλα πολλα ) για να περαστουν και οι καλοδιοσεις καμπινας οπου αν ειναι ετση καλητερα να το αφησω 1.6 μα καλα παει για τα κιλα και τη δυναμουλα του.και η αλλη λεει οτι απο 1.6 εως 2.0 ολλα απο μηχανη και πισω ειναι τα ιδια εκτος την αντλια καυσημου οποτε μισο τρομπετο 2ημερς εργασια και τελος
4. ειναι αξιοπιστα οπως λενε η ανηκουν και αυτα στην κατηγορια VW και αλλες .
5.με την HEICO τη αποψη εχεται .
παρακαλω οποιος μπορει να βοηθειση και γνωριζει ασ μου πει για να ηρεμησω λιγο και να απολαυσω τα χλμ με το s40 και να μην με αναγκαση να το δωσω και ο κυριοτερος λογος θα ειναι ο 1.


ευχαριστο

Σε σύνδεση
Άβαταρ μέλους
JimV60
D5
Δημοσιεύσεις: 3365
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 19:11
Τοποθεσία: Άγιος Στέφανος Αττικής

Re: Αξιοπιστια volvo s40

Δημοσίευσηαπό JimV60 » 19 Νοέμ 2010, 10:03

alexandros έγραψε:Τωρα καποια τεχνικα θεματακια
1. καποιοι λενε οτι τα s40 εχουν πολλα προβληματα με τριγμους στην καμπινα και αλλη οτι τα μετα facelift μοντελα η πιοτιτατους
εγινε πολυ καλητερη και δεν εχουν κανενα προβλημα
2. η 2 αντιπροσωπιες που εχουμε στην κρητη λενε σχετηκα με το μοτερ οτι το 1.6 μετα το ο8 ειναι ολα μεταβλητου χρονισμου ισχειη η οχι
3. και τωρα κατη για μια μετετροπη που σκευτομαι ειναι να το κανω 2.0 αλλα η μια αντιπροσοποια λεει οτι για να γηνει αυτο πρεπει να ξυλοθει ολο το αμαξι δηλ(ταπετσαριες,ταμπλο,καθισματα και αλλα πολλα ) για να περαστουν και οι καλοδιοσεις καμπινας οπου αν ειναι ετση καλητερα να το αφησω 1.6 μα καλα παει για τα κιλα και τη δυναμουλα του.και η αλλη λεει οτι απο 1.6 εως 2.0 ολλα απο μηχανη και πισω ειναι τα ιδια εκτος την αντλια καυσημου οποτε μισο τρομπετο 2ημερς εργασια και τελος
4. ειναι αξιοπιστα οπως λενε η ανηκουν και αυτα στην κατηγορια VW και αλλες .
5.με την HEICO τη αποψη εχεται .
παρακαλω οποιος μπορει να βοηθειση και γνωριζει ασ μου πει για να ηρεμησω λιγο και να απολαυσω τα χλμ με το s40 και να μην με αναγκαση να το δωσω και ο κυριοτερος λογος θα ειναι ο 1.


ευχαριστο

Λοιπόν αγαπητέ φίλε καταρχήν καλως ήρθες στην παρέα! :applause
Λοιπόν η γυναίκα σου έκανε την καλύτερη επιλογή και πήρε ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ! Πάμε τώρα να απαντήσουμε στις ερωτήσεις που θέτεις!
1. Αυτοί που αναφέρουν για τριγμούς δεν ξέρουν από αυτοκίνητο! Γενικά υπάρχει πολύ καλό δέσιμο στο αυτοκίνητο με μεγάλη ποιότητα κατασκευής! Τριξίματα στο S40 και γενικά στη VOLVO δεν μας απασχολούν... Μπες σε κανένα Vag και θα δεις μετά τι πάει να πει τριγμός! :lol:
2. Το 1.6 μοτέρ ανήκει στη Mazda. Είναι το μοτέρ με την κωδική ονομασία MZR. Δεν είναι μεταβλητός ο χρονισμός των βαλβίδων σε καμία περίπτωση! Φάουλ από αυτούς που σου το είπαν!
3. Άσε το 1.6 και μην ασχοληθείς με μετατροπές! Σε πληροφορώ ότι σε σχέση με το Insignia 1.6 το απλό που ήθελες να πάρεις (όχι το τούρμπο) σε σχέση αναλογίας-κιλών το S40 είναι καλύτερο. Κοντές σχέσεις στο κιβώτιο το κάνουν αρκετά νευρικό... Μιά χαρά αυτοκίνητο είναι μην ασχοληθείς με καμία μετατροπή.
4. Μη συγκρίνεις VOLVO με κανένα Vag. Δεν υπάρχει πουθενά θέμα σύγκρισης. Για το θέμα της αξιοπιστίας ρίξε μια ματιά στην ενότητα "Βλάβες-Προβλήματα".
5. Πολύ καλύ η HEICO αλλά παίζει μόνο στα τούρμπο. Όχι στα μικρό μοτέρ όπως το 1.6.

Σου εύχομαι να απολαύσεις το αυτοκίνητο σου...Και να πεις συγχαρητήρια στη γυναίκα σου. Πρώτη φορά ακούω γυναίκα να επιλέγει σωστά και μόνη της! :lol:
Καλή διαμονή στο φόρουμ μας και για ότι χρειαστείς είμαστε εδώ!
Συνέχισε και θα μείνεις...

gregory
T2
Δημοσιεύσεις: 102
Εγγραφή: 22 Ιούλ 2010, 08:55

Re: Αξιοπιστια volvo s40

Δημοσίευσηαπό gregory » 19 Νοέμ 2010, 12:34

Αλέξανδρε καλημέρα και από εμένα.

Τυχαίνει S40 να έχει ο πατέρας μου. είναι MY07 και έχει 41000 χλμ. Η αίσθηση που έχει το αυτοκίνητο είναι τέτοια που με έπεισε να πάρω και εγώ ένα volvo όταν αποφάσισα να αλλάξω αυτοκίνητο. τριγμούς πάντως εγώ δεν ακούω πουθενά. ίσα ίσα που η ποιότητα κατασκευής μου φαίνεται πάρα πολύ καλή.

και μην ξεχνάς ότι το volvo θεωρείται ότι ανήκει στην premium κατηγορία και όχι στην κατηγορία "αυτοκίνητα του λαού" ;-)

για τα υπόλοιπα περί μετατροπής, δεν είμαι ειδικός, αλλά θα σου πρότεινα να μην προχωρήσεις σε τόσο εκτεταμένες μετατροπές. μάλλον το κόστος τελικά θα είναι πολύ υψηλό και αν συνυπολογίσεις και το τρέξιμο και το άγχος που θα τραβήξεις, καλύτερα πήγαινε πάρε ένα καινούργιο S60
Volvo S80 2.5t geartronic MY 2008

alexandros
T2
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2010, 07:14
Τοποθεσία: Ρεθυμνο

Re: Αξιοπιστια volvo s40

Δημοσίευσηαπό alexandros » 19 Νοέμ 2010, 18:51

ευχαριστω πολυ και σιγουρα θα το αφησο ησηχο ως προς μηχανικα να ηστε σιγουρη για αυτο αλλα ως προς τα απο εξω θα του αλλαξω μερικα πραγματακια
1. για αναρτηση σκευτομαι PSS10 h KWv3 h v2
2.για ζαντες 17 DOZT HANZO
3. για φρενα 330 η 305 hi-spec η TAROX ολα 6pot και θα ηθελα να ρωτησω αν τα τετραπιστονα του s80 προς-πισο μπενουν στο σ40
4.και καποιες εταιριες για εξωτερηκη εμφανιση
5. VW ειχα πριν 4 το golf gti και για αυτο το λεω κιολας να μην ειναι τα ιδια :-x :-x

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αξιοπιστια volvo s40

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 19 Νοέμ 2010, 18:59

δεν νομίζω ότι έχει νόημα .... με 1.6μοτέρ να κάνεις όλες αυτές τις μετατροπές ....
πόσο θα βαρύνει η μη αναρτώμενη μάζα αν βάλεις μεγάλες ζάντες/φρένα κτλ ... και πόσο παραπάνω θα κοπανάει χωρίς λόγο με μια σκληρή ανάρτηση , ειδικά αν δεν βάλεις και πολύ πιο μαλακό λάστιχο για να αξιοποιήσεις την όποια μείωση του roll.

για να θέλεις να κάνεις όλες αυτές τις μετατροπές ... μάλλον έπρεπε να πάρεις εξ αρχής S40 T5

εξωτερικά ... ποιες μετατροπές μπορείς να κάνεις για να έχεις σίγουρο αποτέλεσμα, μπορεί να σε βοηθήσει και το μέλος vrestas :vow που έχει γούστο !
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

alexandros
T2
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2010, 07:14
Τοποθεσία: Ρεθυμνο

Re: Αξιοπιστια volvo s40

Δημοσίευσηαπό alexandros » 19 Νοέμ 2010, 19:03

DIKASTIS-T5 εισαι σηναδελφος τη 16 οδηγουσες 460 η 660 και γιατι καποτε .
το δικο μου ειναι 660 και πεστε μου πως μπωρο να βαλω φοτο τον 2 volvo μου
τωρα οσο για τις γκομενες που μιλησες και για τα λεφτα που να τα φαω η μοναδικη γκομενα ειναι η κορουλα μου που ειναι τωρα 2 μηνων και εχω να τη δω 10 ημερες :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

alexandros
T2
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2010, 07:14
Τοποθεσία: Ρεθυμνο

Re: Αξιοπιστια volvo s40

Δημοσίευσηαπό alexandros » 19 Νοέμ 2010, 19:10

johnkyr φιλε μου η διαφορα βαρους που λες ειναι μικρη με το σωστο βημα δεν επειρεαζεται πολυ
οσο για την αναρτηση κw 3 επειδη την φοραω στο corsa δεν τιθεται θεμα κοπανιματος γιατι ειναι πληρες ρυθμηζομαινη σε ολα
για την PSS10 δεν ειμαι σιγουρος

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αξιοπιστια volvo s40

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 19 Νοέμ 2010, 19:16

η kw3, ρυθμίζει bοund / rebοunt και ευαισθησία για το πως αντιδρά και χαμηλές και υψηλές συχνότητες, αν ναι .... φαντάζομαι ότι θα είναι και αρκετά ακριβή.
όσο για τα φρένα λάστιχα ... ζύγισε τα πριν την όποια αλλαγή. Άποψη μου παραμένει, ότι δεν αξίζει να ρίξεις τόσα €€€ στο S40 1.6. βέβαια, στην τσέπη σου, μόνο εσύ κάνεις κουμάντο ;-)
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Αξιοπιστια volvo s40

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 22 Νοέμ 2010, 11:25

Μια μικρη διορθωση μονο, ο 1.6 ειναι της Ford (Sigma Zetec-SE και μετονομαστηκε Duratec το 2004) κι οχι της Mazda.. ;-)
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

alexandros
T2
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2010, 07:14
Τοποθεσία: Ρεθυμνο

Re: Αξιοπιστια volvo s40

Δημοσίευσηαπό alexandros » 25 Νοέμ 2010, 07:44

καλημερα επιτελους σπιτι απο εχθες και φευγο παλι στης 2 του μηνος
τωρα λοιπον φιλη μου ακουστε εχθεσ το μεσιμερη πηγα αμεσως με το σ40 μαζι με τα χαρτια του και την κυρα μου και λεφτα φισηκα στην αντιπροσωποια να δω και εγω το Τ5 μιας που ειχαι κανει οπωσ σας ειπα την αγορα η κυρα και πηρε 1.6
με σκοπο να αφησω το 1.6 και να παρω το Τ5 που λετε ολοι . μπενω λοιπων οι ανθροπη εκει παρα πολυ φιληκη και με πανε στο Τ5!!!! και τη βλεπω ενα ολοοιδιο με το 1.6 και το καλυτερο δεν ειχε ουτε μεσα τιποτα το ιδιαιτερο αλλα και απο εξω μονο οι 2 εξατμισεις ενταξει και κατι ζαντες του αστα να πανε γενικα τιποτα τρομερο το εκανα και τεστ ντραιβ και σας λεω οτι δεν αντιπροσοπευει τα 230 που ειχει το corsa μου ειναι ποι εξοπλησμενω και καλο οδηγικα τωρα θα μου πειτε αλο αμαξι το ενα και αλλο το αλλο σωστω αλλα 35χλι. για Τ5 και 37+ για Τ5 R δεν τα πεταω οποτε πηρα το 1.6 που ειναι τελειο και απο τα λεφτα που κανει και τον εξοπλισμο που εχει και εφυγα γιατι δεν αξιζει να κανει κανεις τετοια αγορα
σορυ αν στεναχωρισα τους κατοχους Τ5 αλλα ετσι ειναι μονο ενα μοτερ ακομα και τα φρενα ειναι 280 1.6 και 300 Τ5 χιλ
τη να πω τρελη διαφορα

οποτε προτηνεται μου οποιος θελη καποια linksγια εξωτερηκη βελτιωση σ40

φιλε μου Δικαστη σορη αν σε στεναχωρισα για τα Τ5

καλημερα σε ολους !!!!!!!!!!!!

deadp
D3
Δημοσιεύσεις: 774
Εγγραφή: 02 Φεβ 2010, 00:57
Τοποθεσία: Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Re: Αξιοπιστια volvo s40

Δημοσίευσηαπό deadp » 25 Νοέμ 2010, 08:05

Ξεκίνησε από εδώ:
http://www.heicosportiv.de/mainframe.asp?lang=en&e1=160

Προσωπικά, θα έριχνα μια ματιά στο S60 στη θέση σου. Πιο σύγχρονο αυτοκίνητο, γενικά και σε συγκρίσιμη τιμή με το Τ5 που κοιτούσες.
Θοδωρής - Black Volvo S40 1.8 Kinetic MY-2010

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Αξιοπιστια volvo s40

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 25 Νοέμ 2010, 11:43

Το οτι ειναι διακριτικες οι διαφορες μεταξυ των απλων και των Τ5 προσωπικα μονο σαν θετικο το βλεπω...Volvo ειναι ;-)
Η οποια συγκριση με τον υπερπιεσμενο 1.6turbo του Corsa OPC ειναι απλα αστοχη....ειναι και πιο αργο.
Επιπλεον η διαμετρος των φρενων δεν λεει κατι απο μονη της για το πως φρεναρει ενα αυτοκινητο...Παρολα αυτα αν σε ενοχλει τοσο βαζεις δισκους απο awd που ειναι 320..
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

alexandros
T2
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2010, 07:14
Τοποθεσία: Ρεθυμνο

Re: Αξιοπιστια volvo s40

Δημοσίευσηαπό alexandros » 25 Νοέμ 2010, 14:18

VolvoZeus έγραψε:Το οτι ειναι διακριτικες οι διαφορες μεταξυ των απλων και των Τ5 προσωπικα μονο σαν θετικο το βλεπω...Volvo ειναι ;-)
Η οποια συγκριση με τον υπερπιεσμενο 1.6turbo του Corsa OPC ειναι απλα αστοχη....ειναι και πιο αργο.
Επιπλεον η διαμετρος των φρενων δεν λεει κατι απο μονη της για το πως φρεναρει ενα αυτοκινητο...Παρολα αυτα αν σε ενοχλει τοσο βαζεις δισκους απο awd που ειναι 320..


φιλε μου γενικα ηται volvo ειναι ηται οτιδιποτε αλλο αμαξι δεν αντιπροσωπευει τα λευτα του το Τ5
για τα φρενα που μου λες το πως φρεναρη αν υπολογισεις οτι ακομα και το 1.6 θελει σχεδων 40μ για 100-0
οπου δεν εχουν και μεγαλη διαφορα μεταξι τους ειναι κατα τη γνωμη μου μεγαλη αποσταση ακομα και αμα κοιταξεις και τον ανταγωνισμω
τωρα οσω για τον κινητηρα του corsa με 250+hp μονο αργο δεν το λες

φιληκα παντα!!!!!!

alexandros
T2
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2010, 07:14
Τοποθεσία: Ρεθυμνο

Re: Αξιοπιστια volvo s40

Δημοσίευσηαπό alexandros » 25 Νοέμ 2010, 14:45

με το lag εχεις απολητο δικιο το νιοθεις αρκετα και ακομα περησωτερο τα 1σταδιου οπως το δικο μου το αμαξι αλλα ειναι κολαση
τωρα το Τ5 ειναι φιλε μου απο πλευρας βελτιωσεως τρομερο και αυτο γιατη το μοτερ κοιματε αλλα βρε φιλε μου ξενεροσα ασχημα
γιατι δεν το περιμενα τοσο ιδιο με το 1.6 και ακομα δεν μπορω να το χωνεψω εγω περιμενα που μου ελεγες Τ5 κατι πολη δυνατο και εμφανησειακα για τα φραγκα που κανει

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Αξιοπιστια volvo s40

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 25 Νοέμ 2010, 15:18

Τα νουμερα αλλα λενε...

Corsa OPC / C30 T5
0-100 -> 7.1 / 6.7
0-160 -> 17.3 / 16.6
0-200 -> 33.1 / 31.3
0-400μ -> 15.3 / 14.9
0-160-0 -> 26.1 / 22.3
kg -> 1203 / 1453

Τιμη -> 21580 / 31504 (kinetic)

Αν προσπερασουμε το οτι συγκρινεις B με C (μινι με μικρομεσαιο), με την λογικη που δεν αξιζει τα λεφτα του το Τ5, που προσφερει καλυτερες επιδοσεις, αλλα και πολιτισμενο χαρακτηρα, ασφαλεια, πολυτελεια κτλ (οπως ειναι φυσικο αφου ειναι μια κατηγορια πιο πανω και απο premium κατασκευαστη), τοτε το OPC ειναι αυτο που σιγουρα δεν αξιζει τα λεφτα του ακομα περισσοτερο.
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

alexandros
T2
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2010, 07:14
Τοποθεσία: Ρεθυμνο

Re: Αξιοπιστια volvo s40

Δημοσίευσηαπό alexandros » 25 Νοέμ 2010, 15:22

φιλε μου μαλλον θα κρατησω το1.6 μου και θα του παραγκηλω το ντησειμο του R και μια 2 εξετμηση απο τον ποπαη ,ζαντονια και
τελος αντε αναγνωρισετο υστερα απο Τ5 ουτους η αλλος αμαξι της οικογενειας ειναι για να κανουμε την δουλεια μας και εκδρομες
για δυναμη και γκαζια εχω το μικρο μου

alexandros
T2
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2010, 07:14
Τοποθεσία: Ρεθυμνο

Re: Αξιοπιστια volvo s40

Δημοσίευσηαπό alexandros » 25 Νοέμ 2010, 15:35

δεν μιλαμε φιλε μου για σ30 αλλα για σ40
τα νουμερα που μου λες ειναι για ενα αμαξι ιδιο σχεδων με το corsa αλλα με 40 αλογα διαφορα
αν το corsa ειχαι και αυτο 230 απο μαμα τοτε να τα σηκρινουμε
και επειδη μηλαμε για το σ40 η τιμη του ειναι 35 και 37
αν εκανε και αυτο 31χιλ δεν το κουβεντιαζα καθολου θα το επερνα αλλα 37
και το αλλο δες τη εχει το ενα και τη το σ30 το ενα κανει 21και εχει απο recaro και οτι αλλο θες για να εισαι ευτηχησμενοσ και το αλλο 31 και τη εχει τιποτα μονο ενα μοτερ αυτο κατα τα αλλα ειναι και αυτο ενα σ40 χωρις κολο

alexandros
T2
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2010, 07:14
Τοποθεσία: Ρεθυμνο

Re: Αξιοπιστια volvo s40

Δημοσίευσηαπό alexandros » 25 Νοέμ 2010, 15:36

συμφωνο με τον Δικαστη φιλε μου απολητος

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Αξιοπιστια volvo s40

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 25 Νοέμ 2010, 16:11

Τα νουμερα επιδοσεων ειναι εντελως παραπλησια μεταξυ των δυο...η διαφορα σε κιλα μεταξυ του S40 και του C30 ειναι σχεδον ανυπαρκτη οσο κι αν αυτο ακουγεται περιεργο λογω ογκου. Το C30 ειναι πολυ περισσοτερο ενισχυμενο στο πισω μερος του ωστε να μπορει να ανταπεξελθει σε οπισθιες συγκρουσεις οπως ολα τα υπολοιπα Volvo κι αυτο στο τελος του δινει παραπλησιο συνολικο βαρος με αυτο του S40
alexandros έγραψε:και το αλλο δες τη εχει το ενα και τη το σ30 το ενα κανει 21και εχει απο recaro και οτι αλλο θες για να εισαι ευτηχησμενοσ και το αλλο 31 και τη εχει τιποτα μονο ενα μοτερ αυτο κατα τα αλλα ειναι και αυτο ενα σ40 χωρις κολο

Πες μου οτι κανεις πλακα? Επειδη εχει Recaro και δερματινο τιμονι δηλαδη ειναι καλυτερο? Μην προσπαθεις να συγκρινεις αυτοκινητο της B με της C...ακομα και στην βασικη του εκδοση σιγουρα αυτο της C και ειδικα απο premium και οχι γενικο κατασκευαστη ειναι καλυτερο...και στην συγκεκριμενη περιπτωση, οπως βλεπεις με τα παραπανω νουμερα, σε ολα! Κι αν η εκδοση Kinetic ειναι φτωχη (ουτε εγω θα την αγοραζα την εβαλα γιατι απο εκει ξεκιναει), με 34-35χιλ αγοραζεις Summum ή R-Design....
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αξιοπιστια volvo s40

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 25 Νοέμ 2010, 16:41

είστε :offtopic , το τόπικ λέει Αξιοπιστία S40 .... :!: :!: :!:
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αξιοπιστια volvo s40

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 25 Νοέμ 2010, 16:58

Opel φίλε ... πολύ μπροστά ;-)
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Αξιοπιστια volvo s40

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 25 Νοέμ 2010, 17:05

DIKASTIS-T5 έγραψε:Λιγο σου πεφτει το recaro δηλαδη?Για να παρεις C30 T5 SUMMUM την εποχη που το πηρα εγω εκανε 36000Ε γυμνο.Αλλα δεν ειχε ουτε premium sound,ουτε ηλιοροφη,ουτε εξτρα χαμηλωμα και ερχοταν με τις σατυρες τις 16αρες ζαντες που δεν βλεπονται.Για να δειξει αμαξι ανταξιο ενος Τ5 αυτο επρεπε να σκασεις 40000+Ε....οπως προτιμησα να κανω εγω.Απο τη στιγμη που ηθελα να λεω οτι εχω VOLVO αυτο επρεπε να κανω.Αν θες να πας σε S40 AWD πρεπει να σκασεις ακομα περισσοτερα.Φυσικα και το opc δεν ειναι καλυτερο απο ενα Τ5,αλλα στην τιμη του ειναι πολυ καλυτερα εξοπλισμενο απο τη βασικη εκδοση των VOLVO....ευθυνη αντιπροσωπειας βεβαια και οχι κατασκευαστη.31500 για ενα εντελως γυμνο VOLVO αγγιζει τα ορια της κλοπης....με κατι λιγοτερο παιρνεις ST που φοραει και μοτερ Τ5 και ειναι εξοπλισμενο παρα μα παρα πολυ καλα.
Εδω που τα λεμε ειναι αλλο επιπεδο το recaro....

Δηλαδη δεν αξιζει τα 35000 το C30 Summum? Ποσο επρεπε να κανει για να αξιζει τα λεφτα του? 25000? :dizzy Υπαρχει και ενα κοστος κατασκευης...ολα αυτα που το κανουν Volvo κοστιζουν ξερεις...τουλαχιστον πληρωνεις ελαχιστα το σημα, σε σχεση με κατι αλλους "σατυρους"....
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
VolvoZeus
T5
Δημοσιεύσεις: 2715
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 16:15
Τοποθεσία: Γλυφαδα, Αττικης

Re: Αξιοπιστια volvo s40

Δημοσίευσηαπό VolvoZeus » 25 Νοέμ 2010, 17:22

DIKASTIS-T5 έγραψε:Με τις μαμα ζαντες και χωρις εξτρα χαμηλωμα δεν αξιζει ουτε να το κοιτας.....Αν ειχε τουλαχιστον τις serapis του r-design και χαμηλωμα στανταρ θα ηταν πιο ελκυστικο για τα 35000Ε που κανει....Τ5 ειναι...ο ισχυροτερος κινητηρας της γκαμας και υποτιθεται σπορ οσο αφορα C30....ας ειχε καποια πραγματακια που να τονιζουν αυτο τον χαρακτηρα περα βεβαια απο το σποιλερ και τις εξατμισεις.Νομιζω και το επαναλαμβανω οτι αυτο ειναι αποκλειστικα θεμα της αντιπροσωπειας....θα μπορουσε μεσω του καταλληλου εξοπλισμου να αναδειξει τον πραγματικο χαρακτηρα αυτου του αυτοκινητου...Επρεπε να <<φερθει>> πιο...σπορ σε ενα hot hatch οπως το C30 T5.

34544.36 R-Design :whistling
STARK OCH TRYGG
(μτφ Δυνατο και ασφαλες)

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Αξιοπιστια volvo s40

Δημοσίευσηαπό vrestas » 25 Νοέμ 2010, 19:45

DIKASTIS-T5 έγραψε:Λιγο σου πεφτει το recaro δηλαδη?Για να παρεις C30 T5 SUMMUM την εποχη που το πηρα εγω εκανε 36000Ε γυμνο.Αλλα δεν ειχε ουτε premium sound,ουτε ηλιοροφη,ουτε εξτρα χαμηλωμα και ερχοταν με τις σατυρες τις 16αρες ζαντες που δεν βλεπονται.Για να δειξει αμαξι ανταξιο ενος Τ5 αυτο επρεπε να σκασεις 40000+Ε....οπως προτιμησα να κανω εγω....

http://www.ixauto.gr/uplds/File/VOLVO/M ... 001_01.pdf
35.500 Τιμη summum
1080 ηλιοροφη
1750 premium sound
450 Ζάντα 17αρα(εσύ Δικαστή πόσο πλήρωσες τις 18αρες?Σου δώσαν πίσω τις μαμα 16αρες?Πως σου πηγε 40,000 συνολικα?)
380 Σπόρ Σασί.
Συνολο 39,160 μείον έκπτωση 2,700 που επαίζε το 2008=36460.
Μιλάμε πάντα για τιμή cash που ισως να πετυχεις και ακόμα καλυτερη τιμή.
Αρα μιλαμε για ενα αμαξι κυριλάτο με 17αρα ζάντα με φοβερο ηχοσυστημα που κανει 1750(και εγω δεν θα τα εσκαγα οπως και πολλοι άλλοι) που σε καμια
περιπτωση δεν συγκρινεται στον εξοπλισμο με corsa και st.
Αν θελετε να συγκρινετε το c30 με st θα πρέπει να βάλεις εξοπλισμο Momentum στο c30 γιατι το st δερμα δεν είχε στα 30χιλιαρικα ουτε θερμαινομενα και ενα σωρό αλλο εξοπλισμο. Επισης στο c30 Επαιζε bodykit που εχει το αμαξι του baltasar με τιμη 2000-2500 ευρώ(στο pdf παιζει και πακετο r-design) που αλλάζει φοβερα την εμφανιση του αυτοκινητου.Η τιμή του c30 πριν τους φόρους πολυτελείας κλπ κλπ το 2008-2009 ηταν πολυ καλη και με 35χιλιαρικα επαιρνες summum με bodykit ενα κυριλατο αμαξι ξεχωριστο ,πολυ πιο φρεσκο μοντελο απο το focus που ηταν στην δυση της καριερας του.Αλλο στησιμο το st ,πιο αγριο και πιο προκλητικο -κραυγαλεο εξωτερικα. Μικρη η διαφορα στην τιμη τους, το θεμα για το πιο απο τα 2 θα αγορασεις ειναι θεμα γουστου και χρησης.
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
vrestas
T5
Δημοσιεύσεις: 2149
Εγγραφή: 07 Φεβ 2010, 23:13
Τοποθεσία: West Attica

Re: Αξιοπιστια volvo s40

Δημοσίευσηαπό vrestas » 25 Νοέμ 2010, 19:57

alexandros έγραψε:δεν μιλαμε φιλε μου για σ30 αλλα για σ40
τα νουμερα που μου λες ειναι για ενα αμαξι ιδιο σχεδων με το corsa αλλα με 40 αλογα διαφορα
αν το corsa ειχαι και αυτο 230 απο μαμα τοτε να τα σηκρινουμε
και επειδη μηλαμε για το σ40 η τιμη του ειναι 35 και 37
αν εκανε και αυτο 31χιλ δεν το κουβεντιαζα καθολου θα το επερνα αλλα 37
και το αλλο δες τη εχει το ενα και τη το σ30 το ενα κανει 21και εχει απο recaro και οτι αλλο θες για να εισαι ευτηχησμενοσ και το αλλο 31 και τη εχει τιποτα μονο ενα μοτερ αυτο κατα τα αλλα ειναι και αυτο ενα σ40 χωρις κολο


Συγκρινεις ανόμοια πραγματα ,το corsa opc ειναι ενα μικρο πυραυλακι,καγκουρε εμφανιση , δεν μπορεις να το συγκρινεις με ενα t5 s40, αλλη κατηγορία.
T5 ειναι η εκδοση του κινητηρα, εμφανησιακα δεν παιζει διαφορά,δεν ειναι εκδοση r για να παίζει διαφοα υποχρεωτικα. Ειναι σαν να μας λες πως εχεις bmw 316 με 115 αλογα και 12 δευτερα 0-100,200 τελικη και πηγες οδηγησες 325 με 230 αλογα και δεν σαρεσε που εχει 7,0-7,5 δευτερα 0-100 και 230-240 τελική.
Το t5 ειναι απλα εκδοση κινητηρα, δεν ειναι σειρα M πχ οπως εχει η Bmw, η 325 πχ δεν εχει καμια διαφορα εξωτερικα απο την 316.
Οσο για τα φρένα αν βρει κάποιος μετρησεις για το 1.6 και το t5 ας postarei να το τσεκαρουμε,λες γενικά 40 μέτρα...
Φιλικά!
S60 2.0T MY11, Summum, Vibrant Copper

Άβαταρ μέλους
johnkyr
T6
Δημοσιεύσεις: 5088
Εγγραφή: 01 Φεβ 2010, 12:58
Τοποθεσία: Αττική

Re: Αξιοπιστια volvo s40

Δημοσίευσηαπό johnkyr » 25 Νοέμ 2010, 22:02

το θέμα θα μετακινηθεί και θα μετονομαστεί ....
"...Δειλοί, μοιραίοι και άβουλοι αντάμα..."

alexandros
T2
Δημοσιεύσεις: 101
Εγγραφή: 15 Νοέμ 2010, 07:14
Τοποθεσία: Ρεθυμνο

Re: Αξιοπιστια volvo s40

Δημοσίευσηαπό alexandros » 26 Νοέμ 2010, 08:08

φιλαρακια αστετο γιατι ξεφυγαμε απο το θεμα αρκετα εγω απλωσ ειπα οτι για την κορηφεα εκδοση του το σ40 θα μπορουσε να ηταν πολυ καλητερο απο εξω αλλα και απο μεσα με διαφορα απο τα αλλα σ40 για τα λεφτα του κα οπως σημφωνο και με τον Δικαστη υπαρχουν ανταγωνιστες με καλιτερο εξωπλισμο και αλλα με καλητερη τιμη .οσω για ολα τα αλλα τα παραπανο για σ30,ΟΡC και ST με καλυψε ο κυριος
και κατι ακομα επειδη ολοι μας που εχουμε volvo η οι περησοτερη μας απο οικονομικα τα παμε αρκετα καλα
αλλα αυτο δεν σιμενη οτι θα τα πεταξουμε κιολας γιατι οπωσ λεει και ο κυριος που ανεφερα 10+χιλ. ειναι πολλα για κατι που δεν ξεχωριζει απο τον αδερφο του
και σος λεω και κατι αλλο Zeus αν εγω βαλω τωρα που θα το κανο αμεσα το ντησημο το R .2 εξατμτηση και ενα σετ ελατηρια και
το σηματακη Τ5 απο πισο και 17αρες και τα βαλουμε διπλα διπλα με ενα πραγματικο Τ5 θα το αναγνωρισεις σου λεω απολητα με
τιποτα και μην μου πεισ ναι γιατι το ξερης και εση πολη καλα
ενω εγω αυτο που θελω να σου πω ειναι οτι ο ανταγωνισμος κανει τα κορυφεατου μοντελα πολυ διαφορετηκα δηλ ποιο φουσκομενα φτερα,μετατροχια,χρωματα και πολλα αλλα για να ειναι το κατι παραπανω και να δικεωλογη τα λευφτα που πληρονη κανεις ακομα και οι premium μαρκες οπως αναφερες BMW,MERCEDES,AUDI και αλλες πολλες τα κορυφεα της καθε εκδοσεις του δεν μοιαζουν καθολου με της απλες πχ 320 με Μ3 τελειος αλλου.
αυτο ηθελα να πω οτι ακομα και η volvo μπωρουσε το Τ5 να το ξεχωριζει απο τα αλλα σ40

φιληκα!!!!


Επιστροφή σε “Τεχνικά θέματα”



Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 30 επισκέπτες